عملیات ضربتی برای دستگیری دزد دختربچه‌ها | آدم‌ربا در مخفیگاهش بازداشت شد

متهم پس از تحویل به مرجع قضایی روانه زندان شد، خانواده‌ها به فررندان خود بیاموزید، اگر توسط افراد غریبه تعقیب شوند، موضوع را به والدین خود و پلیس اطلاع دهند.
عملیات ضربتی برای دستگیری دزد دختربچه‌ها | آدم‌ربا در مخفیگاهش بازداشت شد
کد خبر : ۵۱۶۵۹

مرد راننده که دختربچه را از مقابل مدرسه دزدیده بود بازداشت شد.

سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده فرمانده انتظامی آران و بیدگل عنوان داشت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر ربوده شدن دختربچه ۱۱ ساله اش، توسط مردی ۲۸ ساله، غیر بومی شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. رئیس کلانتری ۱۱ به همراه کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان با حضور در محل ربایش، در بررسی‌های اولیه دریافتند عامل این ارتکاب خشن، دختربچه را در هنگام تعطیلی مدرسه در یکی از خیابان‌های شهر ربوده و با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکی رنگ از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی آران و بیدگل بیان کرد: ماموران در کمتر از ۸ ساعت، با انجام انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را که در یکی از نقاط حاشیه شهرستان شناسایی و با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، ضمن رهایی دختربچه ربوده شده و بازگشت وی به آغوش خانواده، فرد آدم ربا را دستگیر کردند.

سرهنگ هاشمی زاده گفت: متهم پس از تحویل به مرجع قضایی روانه زندان شد، خانواده‌ها به فررندان خود بیاموزید، اگر توسط افراد غریبه تعقیب شوند، موضوع را به والدین خود و پلیس اطلاع دهند.

منبع: سایت جنایی

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر